Ondersteuning vanuit Mister Spaghetti in en van uw eigen restaurant

Volledige ondersteuning

Franchisenemers dienen zich volledig te kunnen richten op hun kerntaken. Zoveel mogelijk zaken worden centraal geregeld en de zaken die beter plaatselijk geregeld kunnen worden laten we over aan de franchisenemer. Voortdurend wordt in overleg met de vestigingen gekeken naar nieuwe toepassingen die geïmplementeerd kunnen worden om taken te vereenvoudigen en inzichtelijker te maken.

Daarnaast hechten wij grote waarde aan de continuïteit en standvastigheid van onze vestigingen.

De “concept” ondersteuning bestaat ondermeer uit:

  • Intensieve begeleiding bij het ondernemingsplan en financieringsaanvraag
  • Begeleiding opstart onderneming
  • Interne opleiding franchisenemer
  • Blijvende conceptontwikkeling
  • Advies en ontwerp corporate identity en drukwerk
  • Doelgroepgerichte werving
  • Ondersteuning bij reclame en marketing
  • Ontwikkeling van specifieke software
  • De implementatie van het gehele concept wordt intensief begeleid en ook na de start blijft de Centrale Organisatie een actieve rol spelen ter ondersteuning van de nieuwe vestiging.

Gebied & Locatie

Iedere franchisenemer krijgt een exclusief gebied op basis van begrenzing aangegeven op de kaart van België/Nederland. Hierdoor is de franchisenemer gegarandeerd van een eigen werkgebied. Zowel de Centrale Organisatie als de franchisenemers zelf zullen erop toezien dat het helder en duidelijk is over welk gebied het gaat.

Ideaal pand & locatie:

  • Restaurant voor minimaal 50 personen
  • Makkelijk bereikbaar en bij voorkeur voldoende parkeerplaats in de buurt
  • Centrale ligging in de buurt of in het centrum
  • Optimale zichtbaarheid met de garantie voor een exclusief gebied

Reclame

De Centrale Organisatie neemt de landelijke reclamecampagnes voor haar rekening. De lokale promotie in het exclusieve gebied moet de franchisenemer zelf uitvoeren. Wel worden formats van logo’s, briefpapier, facturen, T-shirts, schorten, … etc. vanuit het hoofdkantoor geleverd. De kosten voor lokale promotie zijn voor franchisenemer.

Centrale inkoop

De inkoop wordt centraal geregeld. De Centrale Organisatie zal zoveel mogelijk prijsafspraken maken met vaste leveranciers van zowel goederen als diensten. Hierdoor kunnen de franchisenemers profiteren van kortingen en snelle leveringen.

Na de opstartfase

Na de opstartfase mag je van de Centrale Organisatie van Mister Spaghetti permanente ondersteuning verwachten bij:

  • planning;
  • reclameactiviteiten;
  • administratieve zaken;
  • automatisering;
  • inrichting van de zaak;
  • scholing en bijscholing franchisenemer en personeel;
  • juridische en fiscale aangelegenheden;
  • boekhouding;
  • ondersteuning bij plaatselijk marktonderzoek;
  • assistentie bij vinden van locaties;
  • inrichting van de vestiging;
  • opleiding voor jou als franchisenemer;
  • voorbereiding van de openingsactiviteiten.

INTERESSE IN EEN EIGEN MISTER SPAGHETTI?

AARZEL NIET OM ONS VRIJBLIJVEND TE CONTACTEREN!

Lijkt het concept volledig iets voor jou? Aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren. We praten graag met je over ons verhaal.

In de kijker

Mister Spaghetti en de doggybag

Zonder het goed te beseffen, zijn wij afgelopen zondag op de opening van Mr. Spaghetti Aalst beland! Niet dat wij er rouwig om zijn want wij zijn ‘alweer’ een leuke…

Lees meer

Mister Spaghett verovert vlaanderen

Samuel Van Opdenbosch en kok Koen Vanhove (kok) van Mister Spaghetti. – Foto Joke Couvreur Samuel Van Opdenbosch en Veerle Jacobs zijn goed op weg om een waar horeca-imperium op te bouwen.…

Lees meer

Aalst is open!

Het heeft even geduurd, maar een moeilijke weg is overwonnen. Aalst is na een langdurend technisch probleem eindelijk open! Het concept slaat enorm aan bij de Aalstenaars.Er zijn al verschillende…

Lees meer